Subject: Õppevisiit projekti "Ukraina EL lõimumise toetamine" raames
From: "Roberta Erkmaa" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 6 Nov 2024 16:20:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Tartu Ülikooli Johan Skytte poliitikauuringute
instituudist. Korraldame ESTDEV-i tellimusel õppevisiite Tallinna Ukraina
põhiõigustega seotud riigiametnikele novembris ja detsembris 2024.

Kõne all olev kuupäev on järgmised (lisan sulgudesse kogu visiidi aja, kui
konkreetne kuupäev/kellaaeg ei sobi):

*	19.11 kell 11.00-12.30 (kogu visiit 19.-21.11)

Grupi suurus on 12 inimest kummalgi nädalal. Soovi korral saan saata ka
osalejate nimekirjad, ent tegu peaks olema isikutega, kes vastutavad
EL-iga liitumise eest oma asutustes. Kolme päeva jooksul külastame
peamiselt erinevaid Eesti riigiasutusi.

Kas keegi Justiitsministeeriumist on valmis meid võõrustama ning andma
ülevaate Eesti andmekaitse süsteemist? Võtsin ka
Andmekaitseinspektsiooniga sel teemal ühendust, kuid neile see nädal
kahjuks ei sobinud.

Andke palun teada, kas kuupäevad ning kellaaeg sobivad.

Heade soovidega

Roberta Erkmaa
Projektijuht / project manager
Johan Skytte poliitikauuringute instituut
Johan Skytte Institute of Political Studies
Tartu Ülikool / University of Tartu
Lossi 36-328, 51003, Estonia
[email-masked]